Egentid.

20120724-230634.jpg

Idag har jag bara haft en dag för mig själv. Klippning på förmiddagen. En nyinköpt tidning fick sällskapa mig på café tillsammans med en räkmacka och apelsinjuice. Sen strövade jag runt i affärer en sväng och avslutade med att låna ett par böcker på biblioteket.

Imorgon är det eftermiddagsjobb och förmiddagspackande då torsdag är heldagsjobb och sen far vi minuten efter jag slutat. Först Karlstad, och sen Göteborg. Bruce Springsteen, de absolut finaste syskonen, de absolut bästa vännerna och en ny bil ska nog råda bot på den här tröttheten jag känner. Lite sol skulle inte skada heller. Men jag vill inte önska för mycket. Det blir bra ändå!

2 responses to “Egentid.

  1. Egentid är jätteviktigt, bra för själen när den kommer i lagom doser! Och den där räkmackan såg väldans smaskig ut! Ha det för himla gott i Götet nu och hälsa Bruce!

  2. om det är någon som förtjänar egen tid o sol värme så är det du !
    ha så kul o fånga dagen och njut !

Kommentera

