Inte riktigt närvarande.

Som bloggen får stå åt sidan just nu. Men jag märker att jag inte är den enda som bloggar sparsamt.

Bruce var nog den bästa konserten jag varit på, någonsin. Oj vad glad jag är att jag kunde gå! Det var några andra där med:

20120731-213145.jpg

Dagen efter mötte jag upp Louise för en frukost på Ethels. Som jag saknat Louise, och som jag saknat Ethels. Eller ja, saknat typ alla mysiga och fina caféer. Men mest saknar jag såklart mina vänner!

20120731-213423.jpg

20120731-213502.jpg

God frukost intogs innan en jättetrött och förkyld Johanna for mot Dalarna i sin nya (och asfina) bil!

En som också gillar min nya bil är O. Helst ska han sitta där inne, vid ratten, styra och låtsas prata i telefon. Hmm, undrar var han fått det ifrån?

20120731-213835.jpg

Och vet ni vad som är bra med att jobba på en turistanläggning sim har en mini-lantgård? Jo, man kan plocka hem alldeles pinfärska ägg ibland.

20120731-213956.jpg

2 responses to “Inte riktigt närvarande.

  1. Tittar du riktigt, riktigt, riktigt noga så kan du se mig och Carola på bilden. Nästan i alla fall, vi satt här och tittade noga noga men inte så lätt att urskilja oss. Nästa gång jag går på Ullevi ska jag nog ta på mig rosa eller knallgult.

  2. <3 <3 <3

Kommentera

