Filter.

Efter lite påtryckningar om att vissa utav era kommentarer inte kommer fram så fick jag tipset av Carola att kolla spam-filtret. Vilket jag också gjorde, och fann en drös av era fina kommentarer. Så nu är de godkända och besvarade! Tråkigt att det blev så. Men nu är det löst!

Jag har ledig dag idag, vilket är sååå välbehövligt. Helgen var fullspäckad av både fotbollsdag, födelsedagsfestfirande, jobbdag och loppisrunda. Så jag har varit galet trött de senaste dagarna och helt velat gå och lägga mig vid åtta på kvällen. Men det går inte riktigt så som vi bor just nu, för då blir jag bara störd av att David är uppe och joxar med sitt. Som tur är har vi bestämt att vi ska börja kika på lite större boende. Och helst på bottenplan, så vi slipper släpa vagn fyra trappor upp.

På lördag ska jag åka iväg på en kryssning med de som jag jobbat ihop med i sommar. Dock är jag en aningens orolig med tanke på illamående och trötthet. Jag har köpt postafen (illamåendetabletter), och hoppas verkligen att de ska fungera! Vi får se, det kanske blir så att jag stannar hemma istället, om trötthet och illamående är för stort.

Tack igen för era fina kommentarer och grattisrop!

One response to “Filter.

  1. Ah, vad bra att det löste sig med kommentarerna!

    Postafen funkade inte för mig… men de där seaband-grejerna man kan köpa på apoteket, de mildrade det litegrann iaf. Grejen med dem är att man måste komma ihåg att ta av dem någon timme emellanåt, gör man inte det så slutar de verka, kroppen blir van dem. Citron är något som också kan hjälpa litegrann, färsk sådan, alltså. Ju surare desto bättre, typ.

    Här kan du köpa sådana där seaband, förresten. http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=213755

    Kram!

Kommentera

