Nerv(öst).

Det verkar som att jag fått nerver i kläm i och med olyckan som var. Så idag har jag fått en skena utpassad som jag ska ha på dagen, och en annan som jag ska ha på natten.

Sen var jag Emsi, O och mor på lager 157. Dundrade mig en större jacka inför höst och vinter. Ännu kan jag ha min gamla men det lär nog inte dröja förrän jag måste byta.

20120907-213153.jpg
Ossian testade en av blobbis POP-overaller i strl 68. Den var liiiiite kort i ärmarna för honom.

Jag har bestämt mig för att inte köpa så mycket nytt till bebis. Dels för att nya kläder är proppade med gifter, och dels för att det blir så dyrt om man vill ha kläder med lite kvalité. Så loppis is the shit!

Nu har jag precis bokat hotell till en minisemester i Göteborg mellan sön-tis. Inte för att jag inte skulle få bo hos vänner, utan mer för att få lite rum för att må som jag mår just nu.

Det kan vara skönt att kunna gå iväg och sova två timmar på dagen, lägga sig tidigt på kvällen och ha rum att må så illa att magen vill ut och in i perioder. Sen känns det skönt att kunna unna sig detta innan allt är annorlunda. Och det var längesen jag gjorde något för mig själv.

Nu – några surisar, lite film och sen SOVA!

Godnatt på er!

3 responses to “Nerv(öst).

  1. Du är klok du! Både att ta en egen-semester nu i förväg… och att satsa på begagnade kläder! Vi har ärvt massor plus handlat mycket på tradera, super!

    Kram på dig!

  2. Ja man kan ju hitta massor av billiga begagnade barnkläder! synd att du inte bor här där jag bor så du kan komma på loppisen jag är med och anordnar nästa vecka =)! Hoppas armen läker snabbt och att det inte blir några men. kram!

  3. Åh, vad skönt det låter att bo på hotell en sväng! Slippa städa, diska, laga mat… bara vara!

Kommentera

