Hemma.

Jag är åter i mina hemtrakter igen. Eller ja, jag är hemma, i vår lägenhet igen. Efter vad som var en alldeles underbart skön tvådagarssemester. Jag hängde med två utav de finaste människorna som finns. Och det räckte nog. Resten av tiden använde jag till att försöka samla energi. Jag hade kunnat välja att umgås med en till hög med härliga människor. Men denna gången så räckte inte energin till.

Jag önskar att jag bodde lite lite närmre. Inte så jättelångt ifrån, som jag gör nu. Men å andra sidan är det desto härligare när man väl ses, och har varit ifrån varandra under en lång period. Men usch så jag saknar dem, allaredan.

I tisdags kväll började jag med Zumba, och tanken är verkligen att fortsätta med detta. Jätteskönt för kropp och knopp. Plus att de har ett pass som är utformat för just gravida, så det kommer bli perfekt att gå på lite längre fram. Just nu fungerar det vanliga precis lika bra.

Nu ska jag köra och lämna lilla Ossian på förskolan, eftersom hans mor är sjuk. Sen blir det barnmorskan på eftermiddagen och en liten tur till D:s föräldrar för lite fika.

Det blir nog en bra dag. Och jag hoppas att er blir minst lika fin!

2 responses to “Hemma.

  1. Det låter som att du haft det superhärligt. Och välbehövligt! SKÖNT!

    Och zumba… impressive att du klarar! ujuj, jag gick på ett par pass (i och för sig när jag var tämligen gravid) men jag fattade INGET hahaha! KUL var det. Men oj, vad jag gjorde olika steg än alla andra ;)

    • Haha, nej, jag fattade inte sådär supermycket heller. Men det var skönt att röra på sig, och jag tänker att man kanske kommer in i det lite (optimistiskt nog ;)):

Kommentera

