Bananfika och sushimiddag.

I morse hängde jag med min sköna lilla böna. Vi bananfikade och kikade på Alla vi barn i Bullerbyn.

20120915-163349.jpg

20120915-163424.jpg

20120915-163502.jpg

Sen for vi till Kupolen där jag investerade i byxor med resår i midjan (eftersom mitt enda par (som jag kan ha) sprack i grenen igår), och en större bh.

Och nu ska jag och D fara ner på stan och hämta sushi innan vi susar ut till Bäsna för en dubbeldate med sushiätande och kortspelande. Kan nog bli riktigt trevligt!

4 responses to “Bananfika och sushimiddag.

  1. Haha. Behöver du redan en större bh? Jag tror att jag köpte 7 stycken när jag var gravid. Har fortfarande en hel låda som inte passar… de är för små.

  2. Barnen i Bullebyn är ju för mysigt, det kan man se hur mycket som helst…även som vuxen :-)! Håller tummarna för att ser fint ut på glucosbelastningen i veckan…och att det onda i ryggen ger med sig snarast!

    Kram!

Kommentera

