Dagen.

Fem liter äpplemos har kokats. Det har fikats. Vi har varit på klädparty (House of Lola). Ätit god mat och gjort lite nyttosaker.

20121007-204048.jpg
Det är kallt om mornarna nu. -3 kräver att man plockat fram mössan. Men det är vackert!

20121007-210223.jpg
Så vi har druckit en del te för att hålla oss varma.

En urinvägsinfektion har smugit sig på, och jag ränner upp och ner för att kissa nätterna i ända. Så jag är fortfarande trött. Samt att jag tror att bebis är i någon slags tillväxtperiod eftersom jag vaknar någon gång per natt och är riktigt hungrig. Så bananerna ligger uppradade på nattduksbordet nu.

Annars mår jag liiiite bättre. Inte precis lika illamående om mornarna nu. Och jag hoppas verkligen att det håller i sig!

2 responses to “Dagen.

  1. Skönt att det börjar gå åt rätt håll med illamåendet! Här ligger det också bananer på nattduksbordet…. igen! kommer och går det där =)! kram

    • Jaa! Det är så skönt. Att slippa kräkas om mornarna. Det är jobbigt nog ändå med det här kvaljmiga måendet. Så du kör med bananer om natten du med =) Tycker att det mättar någorlunda, och så behöver jag inte gå upp och göra något. Perfetk!

Kommentera

