Vintertid.

Så mycket kyligare det blivit. Och snöigare. Vinterjacka, mössa och vantar är ett måste för att inte frysa fast. Men så vackert det ändå är! Jag tycker väldigt mycket om snön, och för mig får den gääärna stanna nu.

Promenad till affären härom dagen.

Och min lilla skrutt alltså. Som hon/han lever om i magen nu. Igår kväll var det verkligen party därinne. Vi var iväg på middag till vänner, och hela tiden medan vi satt och åt så buffade det på från insidan. Så jäkla häftigt. Och även nu, när jag sitter här och skriver om personen ifråga så känner jag hur det levs om och buffas. Ujuj.

En annan som också har party hela dagarna är såklart Ossian. Klättrar, pratar och lever rövare. Och är alldeles helt underbar!

Han är verkligen vår lilla pajas!

Idag ska vi iväg på ett dop. Inte någon som jag känner sådär väl, utan det är en gammal vän till David vars son ska döpas. Så jag är väl sådär lagomt upphetsad. Speciellt när INGENTING i garderoben passar. Allting sitter tajt och konstigt. Blä för det.

Men ikväll blir det bio. Hypnotisören ska vi se! Hoppas ni får en fin dag!

2 responses to “Vintertid.

  1. Va mysigt att du också har bök och stök i din mage nu =) Det är ju en sån härlig påminnelse om vilket mirakel man bär på! Kram till dig!

Kommentera

