Mysfikar.

20121102-133128.jpg
Avokadosmörgås och en stor kopp te!

Jag tror att lillskrutt är inne i en ny tillväxtperiod. Hungern har inga gränser. Så därför har jag precis beordrat lilsis att slänga in en äppelpaj i ugnen. Trots att vi ganska nyligen ätit lunch. Men vill ungen ha äppelpaj så ska nog ungen få det. För int kan det väl vara jag som är så sockersugen? Eller?

4 responses to “Mysfikar.

  1. Så fint jag vill

    Hahaha:) helt rätt! Och känner igen det där suget och hungern – man bara måste ha. Åh Johanna tänk att du ska ligga med en sån här liten i famnen som jag gör nu – helt underbart!!
    Massa kramar

    • Eller hur! =) Och om det smakade fint! Tror nog både jag och lillskrutten njöt för fulla drag ;) Och ja! Jag kan liksom inte längta nog, jag dör lite av längtan till han eller hon kommer ut och jag får känna, lukta och njuta. Fast jag njuter nu med!

      Kramar i massor!

  2. Såklart att det lill*n i magen som är hungrig! Och BRA att du lyssnar :D

    KRAM!

    • Eller hur! =) Ja, det går ju inte att inte lyssna, då går en upp i atomer av hunger. Lite jobbigt när det är som nu bara, att hungern kommer som en storm redan vid halv sex på morgonen. Men å andra sidan så får jag ju ut det mesta av dagen ;)

      Kram!

Kommentera

