Lördag.

DSCN0066

DSCN0062

I torsdags vaktade jag det här lilla busfröet under dagen. Han kollade på ”tooora biiila” (stora bilar), och vi myste tillsammans. Vi lagade mat och vi gick på vinterpromenad. Alltid lika härligt att få hänga med honom.

Igår tog jag mig ner på mellandagsrean med mor, systeri och bror. Vi fikade lite och jag passade på att fynda på Polarns rea. Blev några plagg till vildingen. Bland annat en mössa till hemfärden från sjukhuset.

Idag ska vi fara upp till min far och lite julfirande där över dagen. Han mår ju fortfarande inte helt bra efter operationen, så vi blir bara där i ett par timmar. Men vi ska väl hinna med lite mat, lite julklappsbyte och lite skönt häng. Ganska så skönt med bara ett par timmar, då jag sovit som en kratta och känner mig rättså vissen idag.

Blir skönt att bara vara hemma ikväll och ta det lugnt.

2 responses to “Lördag.

  1. Låter mysigt. Han är ju så otroligt himla söt, lilla busfröet :) Förstår att du gillar att hänga med honom :) Hoppas din pappa blir bra nu snart, och att inga komplikationer uppstår.
    Gott Nytt År min fina vän :)

  2. Det låter som det flyter på ganska bra… häng, klappar, barn, vinter, familj… bebis kvar i magen… precis som det ska vara! KRAM!

Kommentera

