Barnmorskebesök.

Gud så roligt att ni gissar! Ska bli riktigt skoj att se när vår vilding kommer och vad det är för storlek på hen. Och det ska bli riktigt skoj att se om det är någon utav er som gissat rätt. Om någon inte gissat ännu så får ni gärna göra det här.

I morse var jag hos barnmorskan och checkade upp ongen och mig själv. Och inte går det någon nöd på någon utav oss. Det är det där magmåttet som är lite i underkant, men nu är det ju lugnt eftersom vi vet att vildingen växer på bra ändå. Och nu har ongen sjunkit ner riktigt långt med huvudet och fixerat sig helt, så inget ruckbart huvud där. Och nog frågade barnmorskan om vi ordnat allt inför bebisankomsten ännu, och det har vi ju gjort. Det tyckte hon var klokt, för nu kunde nog bebis komma när som.

Sen lunchade jag med en annan mamma-to-be.

Sen for jag hem och sov i nästan tre timmar.

Och nu äter jag godis och dricker te.

Fin fredagskväll på er!

One response to “Barnmorskebesök.

  1. Blir lika glad varje gång det är glada nyheter här inne! heja vildingen och du, ni jobbar på bra ihop :D

Kommentera

