Gissningslistan.

Tänker att jag sammanställer alla gissningar här, i ett inlägg, så blir det lite lättare att hålla koll på vad ni tror. Såhär gissar ni:

Pappa/Morfar
4 mars               vet redan                  2980 gram               49 cm

Carola 
14 mars            tjej                            2865 gram             47 cm

Johanna
16 mars            tjej                            2940 gram             49 cm

Eva
17 mars            tjej                            2850 gram             48 cm

Nanna
18 mars            tjej                            3380 gram             48,5 cm

Ida
20 mars           kille

Sara
21 mars            kille                            3160 gram             50 cm

Mia
23 mars            tjej                            2985 gram             50 cm

Emma/Moster
25 mars             vet redan                  3450 gram             48 cm

Therese
27 mars            kille

Mamma/Mormor
28 mars             vet redan                  3128 gram             48 cm

Sofia Å
6 april            kille

Mormor/Gammelmormor
8 april              vet redan                  3225 gram             49 cm

Ja, det är ju sannerligen olidligt spännande att se vem som hittar rätt datum! Om vi ska gå på vad min far tror så kommer vildingen idag. Det tror dock inte jag. För förutom lite molvärk i mage och rygg så känner jag ingenting. Nej, nog tror jag hen väntar ett litet tag till. Och det är bara två som tror att vi hinner gå in i april innan vildingen kommer. Tänk så går jag över två veckor? Ptja, vi får väl se.

Som sagt, olidligt spännande!

3 responses to “Gissningslistan.

  1. Jag har ju inte gissar på mer än könet ju… Så här tror jag. Kille. Väger 3130 g, 49 cm. Och kommer till världen 29 mars. Spännande :-)!

  2. 1 april, flicka, 51 lång och 3050g :-)

  3. Tänkte bara säga att jag gissade utan att veta beräknat datum men jag ändrar mig inte :-) Kram

Kommentera

