Uppdaterad gissningslista.

Pappa/Morfar
4 mars vet redan 2980 gram 49 cm

Carola
14 mars tjej 2865 gram 47 cm

Johanna
16 mars tjej 2940 gram 49 cm

Eva
17 mars tjej 2850 gram 48 cm

Nanna
18 mars tjej 3380 gram 48,5 cm

Eva Skjöldh
20 mars tjej 2310 gram 46 cm

Ida
20 mars kille

Sara
21 mars kille 3160 gram 50 cm

Mia
23 mars tjej 2985 gram 50 cm

Emma/Moster
25 mars vet redan 3450 gram 48 cm

Therese
27 mars kille

Liwligt
28 mars flicka 3589 gram 51 cm

Mamma/Mormor
28 mars vet redan 3128 gram 48 cm

Elin
29 mars kille 3050 gram 51 cm

Kungen & Majkis
29 mars kille 3130 gram 49 cm

Dorota
1 april flicka 3050 gram 51 cm

Sofia Å
6 april kille

Mormor/Gammelmormor
8 april vet redan 3225 gram 49 cm

Nu har jag äntligen uppdaterat gissningslistan lite. Min dator har varit lite kaputt ett par dagar, så jag har haft svårt att svara på kommentarer och göra ändringar i inlägg. Men nu ska den vara igång igen!

Det är några av er som redan blivit strukna, och några gissningar har tillkommit. Tycker det är så sjukt roligt och spännande att se vem som kommer träffa rätt på datum, och även vikt, längd och kön. Sjuuukt spännande!

Idag ska jag åka och hälsa på en god vän och snacka ikapp lite. Det var ett tag sedan vi sågs. Och förutom det så är det vila, vila, vila. Är trött, värkig och illamående. Men nu räknar vi verkligen ner. 12 dagar kvar till beräknat datum.

9 responses to “Uppdaterad gissningslista.

  1. Åh, hoppas jag vinner, hoppas jag vinner, hoppas jag vinner :) (Inte för att det överhuvudtaget spelar någon roll, men så här i väntans tider är det ju alltid kul att gissa :) )

    Kram fina du och vila på!!

    • Ja, jo, men jag kan hålla med om att du kan få vinna. För det skulle betyda att hen är här imorn, och det känns mer än ok! Vi håller tummarna för det =)

      Kram!

  2. Menå jag är redan struken! Skit också. Vildingen därinne var inte SÅ nyfiken på vår värld härute som jag hade trott… MEN varje timma kommer du närmre! Heja heja, hang in there sista dagarna :D

    • Men jo, nog är det så… vildingen verkar trivas alldeles förnämligt bra i magen just nu. Även fast mamman tycker att hen kan komma ut när som nu!

  3. Får nog rätta till lite grann … Om jag inte missminner mig så skrev jag 1 april, inte 28 mars :-) Kram

  4. 1 april, flicka, 51 lång och 3050g :-) Det var min gissning :-)

Kommentera

