Nu kör vi!

20130331-050026.jpg

Vattnet har gått. Öppen fyra centimeter, och jag har precis fått epiduralbedövning.

Nu du, min lilla vilde, nu finns ingen återvändo. Snart är du här, i min famn ❤

6 responses to “Nu kör vi!

  1. Underbart!!! Nu håller jag tummarna! Kramar

  2. Nu vet jag inte vad jag ska skriva. Grattis eller lycka till? I alla fall kommer jag tänka på dig idag. Hoppas att det blir en bra förlossning.

  3. Spännande! Hoppas verkligen att allt går bra! Kram!

  4. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH så spännande, jag döööööööööööör av väntan här hemma i Götet. Önskar så att jag var på plats så jag kunde se den lilla när den är nyfödd. Massa lycka till <3 <3 <3

  5. Så spännande!! Hoppas att du får en riktigt fin förlossning och att du snart har din vilding i famnen :-)!

  6. Grattis till lillan! ♥

Kommentera

