Vildingen.

Nu är hon äntligen här vår lilla trollunge. Hon kom till oss med buller och bång klockan 08.13 i morse. Hon är inte sådär vådligt stor, utan vägde 2900 gram och är 48 cm lång

.

20130331-140526.jpg

Just nu ligger hon i min famn och blir ammad, och jag kunde inte vara lyckligare!

Jag återkommer med mer detaljer kring allt. Men nu vet ni att hon är här. Och vi är så glada!

13 responses to “Vildingen.

  1. Hon är så fin! Och hon ser hiskeligt nöjd ut, där hon ligger och myser! Gulle! ♥
    Helt perfekt storleksmässigt också! Jag är så glad för er skull!

    ”Söt liten bebis!” hälsar Sydney
    ”Fin, jag tycker bebisar är gosiga!” säger Sheena

    ♥♥♥

  2. ÅH! Grattis! Hon är hur söt som helst! Ha! Då gissade jag nästan rätt på allt, förutom datum och 50 gram fel i vikten!

  3. Grattis till söta lilla tjejen <3

    Kram!

  4. Så otroligt söt hon är. Är så glad för din/eran skull. Njut nu riktigt mycket och pussa henne lite från mig :)

    Stort grattis och stor kram <3

  5. Å! äntligen!!! Grattis! Så roligt att höra! Ta hand om er nu!!!
    Kramar

  6. Så fin, grattis. Passa på att njut, tiden går så hiskeligt snabbt. Min lilla bäbisen är redan sex veckor och jag önskar mig någon form av pausknapp så jag ska hinna njuta tillräckligt av honom.

  7. Grattis!

  8. Grattis! Vad roligt att ni mår bra och hon är väldigt fin! Vad ska hon heta?

  9. Så fint jag vill

    Sååå fin. Ser så nöjd ut där. Längtar tills jag får träffa er. Bra kämpat allihop. Vila och njut nu… Kram finaste du

  10. Så himla fin liten goding ni fått :-)! Skönt att allt har gått bra!! Stooooort grattis till er och njut,njut, njut :)!!

  11. Äntligen har du din finaste bebis i famnen! Såååå roligt! Stort, stort grattis! Njut nu av varenda sekund! Många kramar!

    Ps. Visst var jag närmast med min gissning?

  12. Grattis! Och härefter kommer ingenting att vara som förr. Lycka till!

  13. JÄTTESTORT GRATTIS till er båda. Jättesöt och nöjd. För 5 år sedan vardu hemma hos i Kullavik och firade påsk. Fantastiskt att det blivit så bra med allting. Kram Kerstin

Kommentera

