Olivia aka bebis.

Ossian tycker nog att Olivia heter bebis, kort och gott – enkelt att säga och väldigt beskrivande.

Min lilla trollonge, världens goaste! Idag började D jobba igen. Och jag och Olivia har hälsat på min mormor som ska opereras för sin bröstcancer imorgon.

20130415-142719.jpg
Myser på gammelmormor och gammelmorfars köksbord.

20130415-142853.jpg
Morgonmys med mamma.

20130415-143017.jpg
Vi förde en allvarlig diskussion en dag…

Imorgon ska vi till BVC igen för vikt och längdkontroll. Lillhjärtat har ju nu passerat sin födelsevikt, så imorgon får vi se om hon hankat sig över trekilosgränsen.

Tusen tack för alla fina gratulationer och hälsningar! Jag är så ledsen att jag inte hunnit svara på dem. Eller varit särskilt aktiv på era bloggar. Men det blir väl mer och mer ju bättre man kommer in i rutinerna.

One response to “Olivia aka bebis.

  1. Så gudomligt fin hon är! :-)
    Kram

Kommentera

