Slappardagen.

20130427-160747.jpg

Olivia tar nog igen all sömn idag från nattens vakenheter. Vi var nog vakna två-tre timmar mellan typ ett och fyra med magknipsgråt, amning, tröstande, gallskrik och halvsovande. Så idag är vi trötta. Olivia sover och jag häver i mig kaffe.

Jag undrar om det var något jag åt igår som fick henne att få magknip, men jag kan inte komma på vad. Äter inte lök, kål, broccoli, choklad och andra kända magknipssaker. Det kanske bara är att hoppas på att det var en engångssak och att natten som kommer blir bättre.

En skön promenad i vårvädret har i vilket fall klarats av, och ikväll blir det filmmys i soffan, Django Unchained it is!

6 responses to “Slappardagen.

  1. Hoppas att magknipet bara var något tillfälligt! Den filmen var himla bra den, kan jag verkligen rekommendera :-)!

  2. Så fint jag vill

    Guuud va fiiiin hon är<3 underbar bild. Alldeles trött avslappnad och go. Hoppas denna natt blir bättre. Kram fina

  3. Så ljuvligt söt er flicka är. Hoppas nätterna blir bättre och att hon slipper magknipet annars är miniform droppar eller Sempers magdroppar att rekommendera.

    Kram

  4. Vilken underbar sötis! Man vill ju bara snusa henne i nacken!

    Trevlig Valborg!

  5. Hoppas att ni fått sova lite bättre de senaste nätterna. Och att ni fortsätter mysa och ha det bra, det ser ljuvligt ut och du verkar nöjd!! :)

  6. Så söt hon är er lilla solstråle!

Kommentera

