Zumba.

Igår var premiär för att börja träna igen, lite mer organiserat. Och premiärträning för Olivia, någonsin. Sex veckor och två dagar gammal genomförde hon sitt första zumbapass, sovandes i bärselen på min mage.

Det var ett ganska så lugnt pass, men ändå så fartigt att jag har lite ont i rompan idag. Skönt! Har verkligen saknat att röra mer på mig än att promenera.

20130515-083834.jpg

Såhär hängde hon igår medan jag vickade på höfterna och skakade på benen i (o)takt till musik. Nu hänger hon också så och sover lite medan jag vankar av och an och skriver inlägg på Ipaden. Tror min lilla Oliv har lite ont i magen.

Om en timme ska vi åka iväg och ta en promenad och käka lunch med mammagruppen.

Hoppas ni alla har en skön och solig dag!

Kommentera

