Sommartjejen.

Sicken fin dag det blev på söndagen. Morsdagslunch på Bäsna trädgård, inköp av plantor till trädgården, fint middagsbesök och ett glas vin i solnedgången. Mycket härligt!

IMG_2868

Det tyckte även vår lilla sommartjej!

Den senaste veckan tycker jag att det har hänt supermycket i Olivias utveckling. Hon ”pratar” mer och mer för var dag. Att sitta ner är ingen hit, nej hon ska stå i knäet på en. Mamma är uteslutet bäst om kvällarna. Och nu sovs det från ca 21-22 på kvällen till 4-5 på morgonen. Underbart!

Nästa vecka far vi iväg på första lite längre resan. Vi ska först till Göteborg ett par dagar och sen fara vidare ner till Skåne och Lund. Önskar att jag hade tid att hälsa på alla mina fina vänner i götet, men som vanligt är tiden knapp och det som hinns får hinnas. Spännande att vara på resande fot med min lilla solstråle! För pappan ska faktiskt inte med. Nej, han ska på en annan resa. Så vi liftar med (mor)far ner till Göteborg, tar tåget vidare till Lund och liftar sen med (mor)mor hem till Borlänge igen. Häftigt!

IMG_2810

Men jag tror nog att det ska gå alldeles fint!

Hoppas ni får en superskön tisdag!

Kommentera

