Medan jag funderar.

Jag har inte skrivit på länge. På ungefär en månad. Lite avsiktligt. Vi har haft en helt fantastisk semester. Och som vi har njutit, av att vara vi tre. Det har också gett mig tid att fundera. På det här med att blogga. Om jag verkligen vill fortsätta att exponera mig själv, Oliven och vårat liv. Jag är osäker. För under en tid nu så har jag fått en del kommentarer, som inte är särskilt snälla, välmenande eller ödmjuka på något sätt. Och det gör inte direkt att man vill fortsätta blogga.

Jag gör en liten uppdatering nu, medan jag funderar, så får jag återkomma med ett beslut om hur jag ska göra. Kanske motivationen återkommer i takt med att hösten och rutinerna tar vid? Vi får se.

Oliven växer som en tok och är nu en überglad 4 och en halv månadstjeja! Hon når 60 cm över ytan och väger 5960 gram. Hon pratar, och pratar. Skrattar, står gärna mycket, sträcker sig efter saker att stoppa i munnen och har precis börjat få sitta med i matstol vid bordet. Mamma är fortfarande bäst, men pappa duger minsann bra nu med. Okända människor får gärna prata, men inte hålla – då skriks det högt.

20130814-152546.jpg

David har börjat jobba igen efter semestern. Men vi fortsätter att njuta av sensommaren genom att göra små utflykter. Igår packade jag och Oliven matsäck, hämtade upp D på jobbet och sen körde vi ut till vårat guldställe i skogen för picknick och blåbärsplock. Underbart.

Hoppas ni har njutit och njuter gott av sommaren!

6 responses to “Medan jag funderar.

  1. Roligt att ni har en bra sommar! Jag förstår att du behöver fundera på hur du vill göra. Oavsett vilket det blir önskar jag er allt gott!

  2. Vilken underbar bild av er. Saknar er!! Saknar dig… kommer sakna dig här om du slutar, men vet ju att du finns i mitt liv ändå och vi måste helt enkelt höras och ses oftare <3

  3. Vilken superunderbar bild!! Blir helt varm i hjärtat när jag ser den. Vilken lycklig bild :) Det liksom bara strålar lycka :)
    Lillan är ju så himla söt!!

    Stor kram <3

  4. Dumma, korkade människor som ska vara otrevliga och sabba. Bu.
    Heja dig, du starka! Halkade in och blev kvar på din fina blogg. Följ magkänslan och njut av din tös! :-)

  5. Kommer att sakna dig om du slutar skriva men samtidigt så förstår jag dig. Inte roligt med tråkiga kommentarer. Er tjej är ju såå söt och bilden är så fin på er.

    Kram Madde

  6. Vad tråkigt att du fått dumma kommentarer. Puckon finns överallt, man kommer helt enkelt inte undan dem.
    Om du vill fortsätta blogga men slippa puckade kommentarer så kanske du kan stänga av kommentarsfunktionen?
    Jag tycker om att få följa ert liv, hoppas på att få fortsätta med det även om det inte blir i en blogg. Kram på dig, finaste J! Pussa lillsnuttan och hälsa gubben din från oss! ♥

Kommentera

